blackandwhite

jag visste att jag blek innan jag for till Thailandet, men att jag var så här jävla blek.

På arlanda, tar mig ett, två, tre glas vin innan flygresan...
det är också den första bilden som togs.


Nedanstående bild är en av de sista bilderna på mig som togs under resan. Någonstans
 mitt i var jag röd/rosa fläckig. Bilden är tagit från våran balkong. bakom mig till höger är solnedgången, bakom mig till vänster havet, två meter till vänster djungeln, två meter till höger, bananträd och ananasbuskar..Livet var allt bra gött! 


Kommentarer
Postat av: Mikailsilja

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-08 @ 09:22:42
URL: http://mikailsilja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0