ett helt normalt blogginlägg

I år har jag varit en dålig Idol-fantast, jag såg inte många auditon avsnitt och gårdagens fredagsfinal var min andra, tills igår har jag inte varit speciellt imponerad men igår, HERREJÄVLAR OCH HANS MOSTER, VAD HON SJÖNG DEN DÄR TOVE!! Jag gillade det skarp, gådhuden var ett faktum och shoppingtarmen skriker efter klänningen hon har på sig.
Skönt att den där Rabih åkte ut, han kan ju inte ens sjunga, ännu mindre prata!

I helgen är jag ensam på Skrågatan, C är på kryss. SKÖNT..tyckte jag ett par timmar sen var det inte lika kul längre..Idag var planen att bjuda Jennifer och hennes lillasyster Maja på middag men eftersom alla verkar bli sjuka av den där svinsprutan så blev det ändrade planer.. Det verkatr som man blir sjuk varken man tar sprutan eller inte..

Lite shopping hann jag och Sanna med idag på min första feberfria dag på ett tag..

Louise får gärna förklara det roliga med skämtet i nedstående inlägg


Kommentarer
Postat av: Louise

Okej, jag ska försöka!

Dealen var ju att den som gör minst ljud ifrån sig skulle få .. djuret (jag minns inte vad det var) .. Så först laddade ju skåningen allt han hade och sparkade stockholmaren mellan benen. Och stockholmaren sa ju ingenting så skåningen nöjde sig med att ha sparkat honom så han struntade i .. djuret...



Hrm... Nu vet jag inte om jag kunde förklara mig så bra som jag inbillar mig...

2009-11-07 @ 20:14:04
Postat av: johanna

jag förstod grejen..men jag fattade inte det -roliga-...är uppenbarligen helt humorbefriad...!

2009-11-07 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0