era jävlar...!

Ilska är när man inser att både min och Christoffers cykel är stulna!
Kom igen! Min cykel var skitful, rätt kass och långt från hel men jag älskar den, den är min och jag vill ha den tillbaka! Jag vill ha den till jobbet, jag vill kunna cykla till stan, dricka öl och sen cykla tillbaka!
 Christoffers cykel hade ju punktering både fram och bak och var dessutom låst med det riktiga järnlåset och inte med ett litet kasst slanglås som min var låst med...Han vill ha sin fina gröna damcykel med cykelkord tillbaka så han kan cykla till bibliteket, till träningar och till stan och bli så full att cykeln får leda honom hem!

  Jag hatar er som stulit dom men jag är förlåtande människa, karma däremot är inte lika förlåtande, tänk på det ni som cyklar runt med punktering och med värk i röven av en dålig sadel! Det är inte försent, ställ tillbaka cyklarna på Skrågatan 10 och ge minst 100 kronor till svältande barn i Afrika så ska vi se att detta löser sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0