En ska bort: Dogging, invalid, fardin, antibiotika

Jennifer tyckte jag skulle blogga...Lusten har inte fallit sig på.
Jag skulle kunna blogga om totallt ointressanta saker som varken är roliga att läsa om eller ens kul att skriva om. Det skulle kunna  vara saker som...
Hur mycket jag saknar Christoffer
Hur mycket jag ser fram emot MONKIS underkläders-kollektion
Ångest-framkallande saker som jobb och pengar
Underbara saker som sol, syster Emma och lakrits
Min senaste helg i Karlskoga som innehöll en del kärlek, vampyrism, fjortiskalas, sol och middagsbjudningar
.

Eller så skriver jag om min totallt värdelösa telefon som inte ens har ordet "borr" inlagt i ordlistan.
 De ord man lägger in själv sparas tydligen i en egen ordlista. Detta är ett urval av de orden som jag lagt in i min egna ordlista:
badhuset
badrumskåp
ääh
ååh
äckelställe
bakfull
bakis
bakiskåt
bakfylla
äcklet
bajset
abstinensen
åhå
åhå!
chill
äggstockar
clinique
blogg
blogga
bloggar
bloggen
analsex
bögar
böld
arab
antibiotika
fardin
fågelbajs
dekadens
flator
dogging
fyllecell
fyllhund
hallontårta
gatsten
Herou
hjällbo
invalid
Karma


Finns mängder av fler ord..kom bara till K...

En underbart vacker ballad på det tack!


Kommentarer
Postat av: dewris

Är redigt nyfiken på vissa ord du skrev, i vilken mening du använt dem! Haha! ;D

2009-05-14 @ 22:46:53
URL: http://dewris.blogg.se/
Postat av: johanna

dewris: det är jag med :P

2009-05-15 @ 09:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0