WANNA PIECE OF DONNAPANELEN?

Kära vänner:
Mina inlägg kommer i huvudsak att hjälpa och vägleda er män genom kvinnodjugeln.
Hur tänker vi? O hur fan tänker ni?
Till min hjälp har jag min kära DonnaPanel. Dessa fagra och begåvade ladies kommer alltså att blotta sina innersta känslor och tankar för att ni män ska förstå oss bättre. Vi har inga höga förhoppningar. Men vi önskar.


Vi börjar med något mindre avancerat som sport.
Smaka på ordet boys. Ni älskart, det vet vi!

Men visste ni att vi damer också älskar sport?
Läs och lär

Donna Nr 1: Emma Silfverhjelm


Favoritsport: Fotboll
Varför?


Donna Nr 2: Veronica Lindqvist


Favoritsport: Kampsport
Varför?


Donna Nr 3: Emelie Jatko

Favoritsport: Hockey
Varför?

Donna Nr 4: Anna Neuman

Favoritsport: Tennis
Varför?

Donna nr 5: Johanna Silfverhjelm

Favoritsport: Friidrott
Varför?


Varför valde vi då dessa hotties och deras sporter?

You do the math Gentlemen.

Är de konflikträdda?
NEJ
Är de rika?
JA


Kommentarer
Postat av: tres

Vi förstår varför Nadal är med på listan.. dock inte vad en testosteronstin albinoskåning i form utav johan wissman gör där : )



skön sammanställning btw =)

2009-03-11 @ 12:45:20
URL: http://trespuntos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0