Bella notte?

Klockan är snart ett och jag är vaken. Det var väldigt länge sen jag var uppe vid den här tiden i nyktert tillstånd. Jag tycker att mitt tillfälliga voltaren-missbruk borde göra mig tröttare än vad jag är. Det är nog värmen som håller mig vaken, eller kylan, jag svettas och fryser om vartannat..men även ni har haft feber och värk så jag behöver knappast förklara för er hur jävligt det är. Detta är iofs den värsta hals och öron smärta jag någonsin upplevt.
Så eftersom jag är lite ringrostig vad det gäller att vara vaken om nätterna så kan man ju kanske be om tips på vad man ska göra? Förslagen jag fått än så länge är;
1. Spela Wow eller liknande spel
2. Utlysa en tävling
3. Ut och promenera


Förslag 1 behöver jag egentligen inte ens kommentera, det finns inte på denna världskarta att det kommer hända!
Förslag 3 är ju totallt livsfarlig, jag är sjuk, svag, ute är det mörkt och kallt och tydligen så vimlar det av crazy people här ute i Kortedala, det har jag upplevt två gånger för mycket på väldigt kort tid.
Förslag 2, Ja vad det skulle det vara för tävling? Syster verkar ha en tävling på gång, inte så högt deltagarantal verkar det som, på bloggen i allafall. Folk har en tendens att istället ringa och smsa för att kommentera våra inlägg, vilket givetvis är helt ok!
Men ok, vi kör på en tävling.

Idag har jag, Johanna, köpt en pryl som jag aldrig tidigare köpt och som jag trodde många skulle bli förvånade över att jag köpt. Vad kan då detta vara för pryl?
Ledtråd 1: Det är begagnat och kommer garanterat säljas igen efter användning.
Ledtråd 2: Det är något jag endast kommer sysselsätta mig med i Karlskoga.

Priset blir en date med vem tusan du vill...

Annika som var med vid köpet får icke deltaga.

jag tror minsann det var en gäsp jag hörde komma från min mun..Alltså god natt!

// Johanna

Kommentarer
Postat av: AKE

Synd att jag inte får vara med, annars hade jag svarat rätt och vunnit en dejt med Calle.

2009-03-27 @ 10:20:25
URL: http://lifeofake.blogg.se/
Postat av: johanna

annika; Jag kan allt fixa den där dejten åt dig i allafall..

2009-03-27 @ 13:13:58
Postat av: AKE

Mantackar! :D

2009-03-27 @ 18:11:02
URL: http://lifeofake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0