Åldersnoja.

Jag kollar på "Den rätta för Rosing". En av killarna som vill dejta detta blonda bombnedslag är 19 år, jag är kanske cynisk och orättvis men jag har svårt att tro att han är där av den anledningen Linda "bjudit" in honom för. Jag tänker att om en 19 åring vill dejta en 35 åring så är det knappast för han vill bli styvfar till hennes barn och för att han tycker att Linda verkar vara en sån fin person att slå sig ner med. Jag tror mer att det handlar att han vill ha en snygg MILF att visa upp för sina pubertala killpolare, jag kanske har fel, kanske inte.
Hur som helst. Detta fick mig att fundera på detta med åldersskillnander mellan par. Jag erkänner att jag är väldigt känslig för detta, jag skulle aldrig bli tillsammans med en yngre eller någon mycket äldre. I somras var jag på några dejter med en yngre kille, det blev inget just för han var alldeles för barnslig och väldigt dessutom dålig på att kyssas. Han var kanske ett undantag men det avskräckte iallafall mig.
  Flera av mina vänner har varit tillsammans med killar som jag till om en början tyckt varit för gamla men det har senare visat sig att de passar ihop, min mor är gift med en yngre man, en nära vän till mig dejtar just nu en yngre kille och de trivs ihop så egentligen kanske jag inte borde vara så skeptiskt.
Kanske något för donnapanelen att diskutera?



/ Johanna- Ser fram emot Emmas intervju med Veronica.

Kommentarer
Postat av: Your co-worker Louise

Jag faller bara för äldre killar.... Och då menar jag såna som är närmare 10 år äldre än mig.. Är jag konstig?

2009-03-12 @ 01:16:51
URL: http://addictedtoyellow.blogg.se/
Postat av: Johanna

Louise: Freud hade väl sagt att du söker en fadersfigur, Mia Törnblom att du söker någon som är mogen och får dig att känna dig trygg. Jag säger att du tänder på män och inte pojkar, go for it! :P

2009-03-12 @ 10:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0