monkey boys!

Jag skäms över mig själv, det svider i mina ögon när jag ser mig själv i spegeln och jag mår lite illa när jag tänker på hur lågt jag har sjunkit. Jag sitter helt allvarligt och surfar på 1000apor.se och läser Calles och Alexs sms! Det är pinsamt, MEN, varför gör jag detta? Jo för att jag har lovat mig själv att skriva ett personligt brev så jag kan söka jobb. ALLT är roligare än detta!
Jag tycker om att skriva men icke på kommando eller för att jag måste, det måste komma av sig självt, jag brukar skriva i huvudet innan jag somnar.. Herregud! hur jag låter..ett glas rött på detta så kommer jag snart diskutera Strindberg och skriva mitt personliga brev med fjäderpenna! jag måste kompensera genom att skriva något väldigt oprentensiöst- BÖG! , eller vänta, var jag inte nyss inne på 1000apors sms..puuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0