mensproblem och skinnjackor...

Jag delar inte med mig om sorgen här. Den är min, och deras.

Istället delar jag med mig av tre andra saker värda att fundera över, saker som egentligen inte spelar någon roll. Man behöver det också.

*De som säger att man ska röra på sig när man har mensvärk, de kan dra åt helvete!  Med all säkerhet är det en man som kommit med detta dumma jävla påstående!

*Idag på en spårvagnshållplats såg jag en lapp om en upphittad katt som någon sökte ägaren till. Hur hittar man egentligen en katt?! Katter strövar väl bara runt, man kan ju inte plocka upp en katt man ser på gatan och tänka - Det man hittar det får man, eller?

*Göteborgs gator kryllar av goda människor som vill göra goda saker. Rent praktiskt innebär detta att stan kryllar av folk som hoppar på dig och vill få dig  att skriva på massa papper eller ge bort pengar. Jag har blivit väldigt bra på att undvika dessa människor men idag blev jag haffad, av en tjej från djurens rätt. Det konstiga är att jag dagen till ära hade en skinnjacka på mig (ja, äkta skinn). Vad för henne att tro att jag bryr mig då? Jag är väl medveten om att ett djur har fått sätta livet till för min fåfängas skull..Sover jag gott om nätterna? Nej - men knappast på grund av min jacka!

// Johanna - bryr mig om andra saker..


http://www.youtube.com/watch?v=nuqRk5XjoIo

Kommentarer
Postat av: dewris

"Bli ett med djuren, ät dom!"

heheehehe

2009-03-30 @ 21:09:27
URL: http://dewris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0