humor..eller inte?

Så här är det Jag vet inte mycket om humor, vissa tycker antagligen att min är kass, vissa älskar den MEN allvarligt talat, vad har hänt med dagens humor? Jag har sett två snuttar ur TV-programmet RAW. I det första jag såg var det en snubbe från Kanada som i ca 10 stod och gallskrek - fuuuck, fuuuuck och juckade hejvilt. Det andra jag såg var Tomas Järvheden som stod lika länge och gjorde sig "rolig" över en snubbe som var tvungen att äta bajs för att överleva, jag tror han hade fastnat i en hiss, missade detaljerna. Ok, visst, äta bajs, kul haha,,haha..men sen räcker det liksom..eller? Hur långt kan man dra ut på ett skämt?




Googlade på dålig humor. Fick givetvis upp något som har med bajs att göra

// Johanna - bajs

PS; hur tycker ni det går för min gästbloggare? Icke på tal om bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0