Glamour!

Då var jag tillbaka ingen. Det har varit en väldigt en bra dag. Ledig som jag är ringde min personliga väckarklocka (läs christoffer) kl 9 00 och såg till att jag gick upp och kom i tid till mig frukostdate Emelie. Det blev lyxfrukost på Fröken Olson. Sedan åkte jag till inte alls lika glamourösa arbetsförmedling. Vad är det för trattar som jobbar där egentligen?! De springer runt med manchesterbyxor, ullkoftor och luktar kaffe och svett, ungefär som en kemilärare jag hade en gång i tiden - Hej Sten-Åke!
När jag satt där och väntade på min tur började jag tänka på hejarklacken i hipphipp, hur roligt vore det inte att gå klä ut sig till fotbollssupporter och heja - JOOOOBBA JOOOBBA JOOOOOBBA!
På tal om Hipphipp så har jag ett tips till alla kåta singelbrudarna där ute. Repliken - Ska vi hem till mig och kolla på HippHipp?
Tro mig det kommer fungera!


Så här ska en frukost se ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0