Grillad?!

Igår tittade jag på den nya humorsatsningen Grillad på SVT: Konstigt program det där. Visserligen ganska kul men vem ställer upp på detta?! Självdistans i all ära men nån jävla måtta på hur lite stolthet man kan ha måste det väl finnas?
Igår var Sanna Bråding med. Det lät i korta drag så här:
- Du har suttit i fängelse, haha, du har en knarkande wigger, haha, du är en värdelös skådis, haha, du är ful, haha! Men jag älskar dig, ge mig en kram..puss puss!

När Sanna själv får micken reser sig publiken upp och applådar och visslar för fullt, som om hon kommit på botemedlet mot adis, eller i allafall en idrottsprestation värd denna uppmärksamhet. Jag kan ha helt men är det inte så att det hon har gjort är: knarkat, sålt knark, åkt dit, suttit i fängelse för det? Är det en prestation?
Rätta mig gärna om jag har fel..

Peace / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0