Gone baby gone

Var är alla?! Var är C. Herou?? Ett pluttigt litet mail trodde jag minsan jag skulle ha fått i morse där det stod att han var framme och välbehållen..men nej nej, det kunde han inte unna mig...det värsta av allt är att jag får min semesterersättning i morgon och med tanke på hur mycket jag har sparat undan så hade jag lätt kunnat följa med honom till andra sidan jordklotet...men men...ser fram emot att han och jag åker någonstans där man inte behöver konkurrera om uppmärksamhet bland alla krigsmusuem, monument, grottor och allt vad som finns där..I sommar blir det ett dyrtcerifikat sen Hawai, just de, Hawai! Varför? Jo för där känner han folk den där C.Herou, nåt ska ha ju vara bra till..Jag förväntar mig minst ett samtal från en orolig C. Herou-mamma idag som antagligen inte heller har hört något. Hon är lite mer orolig än mig, men bara lite..  

Vilka mer är borta? Jo Sussie kom in till mig i morse med ett par enorma solglasögon och sa, nu drar jag till MIAMI! hon har varit borta i knappt två timmar, undrar vem som hör av sig först, hon eller Herou?
Förhoppningsvis hör Anna av sig först! Hon och jag skulle ju hänga med Gudrun idag, fuck feber och värk, jag ska hänga med henne iallafall..ANNA SKALK, KOMIGENNUFÖRIFAN ; YRLA ÄR TRÖTT PÅ ATT VÄNTA!!
Och vart är Robin? Det bloggas dåligt nu från din sida..

Johanna - Vaknade med blod på tänderna, vampyr?!


Kommentarer
Postat av: Donnapanelen

Sånt gillar vi!

Hoppas det går runt en karl med enooorma hål i halsen idag.. :)

fniss fniss

2009-03-26 @ 10:58:26
URL: http://johannasofialouise.blogg.se/
Postat av: johanna

det är i feberyra ens riktiga sidor kommer fram..så vem vet..?

2009-03-26 @ 11:04:53
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

2009-03-26 @ 11:14:30
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0