Finanskris my ass?!

Vad händer med världen, allt är kaos och upp och ner, huvudet ner och fötterna upp! Ni kanske tror att jag menar finanskrisen med alla dess konsekvenser men det gör jag inte. Nej nej, det är så mycket allvarligare än så!
Vad är det för fel på världen när Mtv inte visar musik utan en hittpådokusåpa hela dan, när jag är utarbetad trots att jag är arbetslös, när det står i min blogg att vi tjejer är rädda för att visa oss dumma för killar, när folk tjänar multum och får vara med på Tyra Banks show för de har en katt som kliar sig mot ett piano, att folk blir kända för att de kräks i tv, när jag har en pojkvän som ska spela hockey mot sina idoler när jag bara jobbar jobbar o jobbar. När jag drömmer mardrömmar hela natten och vaknar av att jag tjuter på min första jobbfria dag på länge. När killen får åka till Vietnam och jag får ruttna i Göteborg. Nåt fel är det när jag och Sussie ser fram emot att gå på statt nästa helg.
Men idag bryr vi oss inte om sånt, nej nej..idag händer det grejer..Det komme bli grejt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0