farfar?

Har ni märkt vad som händer på facebook? En ny generation börjar ta över, det är helt vansinnigt! Helt plötsligt är jag vän med kompisars föräldrar, mostrar, fastrar, farbröder. Mina arbetskamrater som har barn i min ålder eller ännu äldre skickar vampire invites och inbjudningar till grupper som "Det heter negerboll" eller "Mot pedofili" (vilka är för pedofili undrar jag). Shit, snart kommer de väl börja blogga också..Uuuh!

// Johanna

PS: Min syster klagar lite på designen, jag har börjat läst på lite hur man fixar och donar men vette fan..tanken var ju lite att den skulle vara tråkig, för att inte ta bort uppmärksamheten från mina inlägg. Vi får se vad som händer. Den som lever får se som en vårdtagare som är 100 år brukar säga..


Johanna 100 år?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som du solat en hel del du Wayne haha/sussi

2009-03-12 @ 14:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0