DONNA Nr:2 AVSLÖJAR

Äntligen är den här. Varning killar. Kärlek på hög nivå.

Boys, ska ni läsa något är det just detta. Rekommenderar även att skriver ner det eller tatuerar in det i handflatan.


♥ Hur länge har du och Simon kilat stadigt? 
I drygt 3 år. Känns dock mycket kortare.
♥ Why Simon?
Hans fina lockar.

Vad är BIG no no runt de första dejterna?
Att inte avslöja för mycket om varandra. Katt och råtta leken kan skippas av både tjejer och killar.

♥ Vad är det bästa med Simon?
Att han får mig att skratta när jag är ledsen eller eller arg.
♥ Är det något som kan reta gallfeber på dig när det gäller Simon?
Ja, det är klart att det finns men jag är nog minst lika jobbig.
♥ Några tips till karlar som vill behålla sina kvinnor?
En liten present då och då är aldrig fel eller en överaskning.  Det behöver inte vara något märkvärdigt. Att Simon har köpt en semla till mig kan göra mig jätteglad, Det är de små sakerna som gör det.
♥ Allmän reflektion kring ålderskillnader?
Det är bara en siffra. Vad som attraherar sitter inte i åldern.


Aaaaaaaaaaaw.

Denna låt snubblade jag över på Youtube och kom att tänka på er.. Bara er... Ingen annan. ♥
http://www.youtube.com/watch?v=x0I6mhZ5wMw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0