DONNA NR 1 - REDOVISAR

Sååå där ja!
Min mobil har gått varm.. Men tyvärr mina damer.. (och herrar). Det blir ingen dejt med C.. Ni hade alla  fel, fel feeel.
Så vad är då likheten mellan Ronaldo och Akon?
Svaret är: det finns ingen likhet...
Meeen...
Jag vill kombinera dem båda....
Litsen up!

Slänger vi ner dem båda i en mixer får vi följande:
1. En gudomlig röst
2. Maaassa muskler
3. En karl som kan skriva lovley texter till sina ladies (http://www.youtube.com/watch?v=Szl8CxNN30c)
4. Lite Niggablod
5. Pengar pengar pengar
6. Ett par hundögon som ingen kan motstå


Det ultimata vore fan att trycka en gitarr i Ronaldos famn.. Och lyssna till hans akustiska version av Akons Beautiful. nsikte
Jag skulle inte heller tjuta blod om Ronaldos ansikte bytte skepnad var 5:e minut med:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0