DONNA Nr 1 -- INTE BITTER

OK.
Inte för att någon i Donnapanelen någonsin blivit avvisade....Eller mja, skulle vi nu ha blivit det så bryr vi oss inte.. 
Men vi coolingar har hört mycket genom åren från vänner och ovänner.
Here we go

Alltså, för er som inte fattar så kommer nu topp tio i bortförklaringar med syfte att avvisa..

10. Min mormor blev sjuk
(men vafan, hon du dejtade sist sa att hon var död)
9. Jag har tvättid (killar tvättar inte)
8. Jag har inte råd med bensin eller buss (ok, den kan vi gå på. Snåla, fattiga jävlar)
7. Min mobil gick sönder (Hahahahha, nej, men vänta du bara)
6. Förlåt. Jag glömde mobilen (troligt, era mobiler är fan fastväxta i örat.. Och era Jeans har mobilavtryck).
5. Jag är sjuk (jamen Gud, förlåt.. Jag ska inte störa när  ni kämpar för er överlevnad)
4. Det är fotboll på tv ikväll (Sooooo?)
3. Vi drack öl och jag glömde bort tiden. (Jo och du har hjärnceller efter det också)
2. Jag hade dålig mottagning på mobilen (Det tackar jag Gud för idag)
1. Jag har ingen bra förklaring (Tack, äntligen.. Sånt gillar vi).

Precis som ni, uppskattar vi ärlighet.

Inte bitter som sagt.


Kommentarer
Postat av: Skalman

Snygg tröja! Bitterfitta. hihi

2009-03-24 @ 22:45:16
Postat av: Donna Nr 1

Tack lilla Skalman!

Det gillar du vaa?

2009-03-25 @ 07:51:14
URL: http://johannasofialouise.blogg.se/
Postat av: Skalman

Aaaaaah. Den var verkligen fin.

2009-03-25 @ 09:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0