bitterf****?

Gnäll 1: Höjden av snålhet måste väl i allafall vara Kulan i Karlskoga! Det var länge sen jag gick in där, har till och med hört att det varit ett ägarbyte men fortfarande, fortfarande kan de inte ha igång rulltrappan..nej nej..gör guds skull, här ska det motioneras!
Gnäll 2: jaja, ja vet, det snöar, det är snart april, det är onödigt..men förifan. Måste alla gnälla över detta?! Antingen så stannar ni inomhus eller så trycker ni här så slipper ni eländet..
Gnäll 3: Lunchade på "som hemma" igår..var maten god? NEJ. Kröp det myror överallt? - JA?
Gnäll 4. Natten har handlat om att överleva, min hals svullnade upp totalt och jag fick kippa efter andan och hyperventilera i ren panik. Sen börjar även huvudet, öronen och ryggen att värka. Jag tycker att på grund av detta så borde min karl "vabat" idag...men nej nej, sånt får bara föräldrar göra..ujuj, orättvisa värld.

// Johanna... 

Kommentarer
Postat av: Dewris

Det var säkert skorna dina som är boven till detta!!! :O

2009-03-24 @ 11:21:47
URL: http://dewris.blogg.se/
Postat av: Ann

Vajat skulle han gjort. vård av johanna.

taskigt att inte göra det.

2009-03-24 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0