Dejtingtips

Häromkvällen såg jag filmen Vicky Christina Barcelona, en film som jag starkt rekommenderar till er som har en dejt inplanerad. Givetvis finns det 10000 andra mer spännande saker att göra på en dejt men nu när SMHI sviker och ger oss kyla, regn och blåst så kan man lika gärna hålla sig inne.
Jag såg filmen ensam, men jag lovar, om du ser den med någon du är attraherad av så kommer du få svårt att hålla fingrarna i styr. En otroligt sexig och erotisk film med en lagom dos av kärlek utan att på något sätt vara porrig.
Jag hade gett upp hoppet om att gilla Woody Allen och Scarlet Johansson  men "Vicky Christina Barcelona" gav mig hoppet tillbaka.



Scarlets hår inspirerade mig verkligen så nu går mina tankar åt att go blonde a´la Scarlet Johansson. Vad tror ni är? Vad tror du Sara??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0