Update om flöjttanten!

Update. Följttanten har förflyttat sig från den konkurrenskraftiga Fredsbron till "pissrännan" (tunneln mellan nordstan och centralstationen). Indianerna fick för en gång skull vinna kampen om sitt land!
Det som är allra mest spektakulärt är att det verkar som om någon faktiskt har stulit flöjten, ni kanske tror att detta är något jag jublar över, nej nej nej! Detta var det värsta som kunde hända..nu sjunger tanten och dessutom flaxar med armarna samtidigt, jag saknar flöjten..
 Problem: Vad ska jag kalla henne nu? Sångtanten, Flöjtanten eller Tantensomintevannöverindianerna-tanten?

Kommentarer
Postat av: sussi

Flöjttanten the one and only!

2009-06-18 @ 21:17:44
Postat av: Louise

När jag och Emelie var på stan och såg flöjttanten så råkade jag kläcka ur mig "där är Johannas tant"...

2009-06-19 @ 09:44:11
URL: http://addictedtoyellow.blogg.se/
Postat av: AKE

Haha Tantensomintevannöverindianerna-tanten! Med det namnet platsar hon lätt i 100-höjdare.

2009-06-21 @ 11:12:18
URL: http://lifeofake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0