tapirer rules

Bomberna faller över Gaza och det är givetvis väldigt hemskt. Trots detta så kan jag inte låta bli att klaga över mina I-landsproblem. Ikväll 2000 är det tre program jag vill se, på tvåan visas en live-konsert med Robyn, på  trean är det Top-Model, på fyran är det grammisgalan (jag håller tummarna för Veronica Maggio och Kleerup)

UPDATE: Flöjt-tanten är borta. jag tror 1) Hon har spelat så bra den senaste tiden att hon har tjänat ihop så mycket pengar att hon numera lever ett flodigt liv på en privat ö i persiska viken, där ligger hon just nu i en hängmatta och spelar sin flöjt för sina nakna tjänare som matar henne med vindruvor medan en annan masserar hennes tidigare så frusna fötter. eller 2) Indianerna tröttnade på hennes spel som fick deras fjädrar att fälla så de valde att istället ge henne privatlektioner i panflöjt, så numera finner man henne iklädd rådjurfällar och påfågelfjädrar dansande i en landbyggd i Venezuela där hon funnit sin ro i en flock av Tapirer. eller 3) hon har helt enkelt gett upp.





Kommentarer
Postat av: Louise

Hon kanske fick kontrakt? på att släppa en skiva..

2009-01-08 @ 12:44:28
URL: http://addictedtoyellow.blogg.se/
Postat av: Anna på Bråkmakargatan

Det där djuret vill jag ge en kopp kärlek.

2009-01-11 @ 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0