tjuven är lös..

Igår var jag i Linné och drack öl med Björn, vi pratade relationer, sex och om det faktum att han blir far (till en dotter enligt mig) om tre månader.  Jag tog en springnota för första gången. Gick fel på vägen hem och kände mig ensam och vilsen och grät en skvätt men efter ca 1 minut kom jag på vart jag var.
På vagnen hem stod en snubbe framför mig och sträckte fram en hand, jag hade musik i lurarna och hörde inte om han sa något. Han såg allmänt vinglig ut och hade slitna kläder och luktade lite illa. Efter jag tagit av lurarna så han att han ville se min biljett..Lite misstänktsamt frågade jag om han inte borde ha ett leg om han vill se min biljettt, han började rota i sina fickor i säkert två minuter innan han tog upp sitt leg så jag visade honom mitt månadskort. Får man se ut som vilken slashas som helst om man ska vara kontrollant? Bör man inte se lite proffsig och respektingivande ut?

Jag tänkte få tumman ut och framkalla bilder härifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0