ordbajs.

Igår var det kallt, jag slog i mitt finger, det gör ondare när det är kallt, sen slog  jag i min tå,det gjorde också ont, idag mår jag illa, jag är också väldigt trött, jag tror det är antibiotikan, jag har njurbäckeninflammation, det gör ont, jag vill sova, det är för tidigt, jag försöker skriva en bostadsannons, vet inte vad man skriver i såna, jag är blek, vill sola, tänker blir helt frisk först, jag har en ny chef, hon är 5 år äldre än mig, det är bättre än en fossilchef, jag vill ha en ny säng,igår köpte jag tre par rosa strumpor på ICA för 10 kr paret, sofies mode skulle kalla det ett fynd, blondinbella har en blogg, jag trodde det skulle handla om mode, det gör den inte, jag trodde den skulle handla om politik, det gör den inte, jag vill inte sova ensam, jag vill sova med honom,det är is på möckeln, därför åkte jag långfärdsskridskor, dagen efter var vi i Gustavsvik, nu ska jag lösa korsord, tänker vinna en TV, är skovel ett ord?


denna hittade jag på en brygga vid Röda sten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0