kisseriproblem!

På torsdag ska jag åka tåg och jag börjar redan nu blir orolig för hur det ska gå med mitt kisseri.. saken är den att jag den senaste tiden har behövt kissa minst en gång i timmen. Detta vore inget problem om det inte vore så att män envisas med att stå när de kissar, de klarar ju inte ens detta utan att träffa ringen, golvet, väggen, handfatet på en stillastående toalett så varför envisas att göra detta på en toalett som åker x antal km i timmen,. På grund av detta måste alltså jag göra "hunden" vilket innebär att man sätter sig över toaletten utan att sätta sig på den, vilket i sin tur resulterar i att när tåget svänger så kommer jag med att kissa på ringen.Detta blir ett jävla problem för alla som åker på tåget, det enda positiva med detta är att SJ får ett jäkla jobb med att städa kissiga toaletter..
Min lösning är att sätta in en kateter, alternativt stjäla en blöja från jobbet, eller helt enkelt hålla mig.
Nu ska jag fråga Sussie om vi ska bada

O Louise...jag vet att det är du som smyger onkring här på nätterna och knäpper med kameran! Det blir aldrig du och jag om du fortsätter med detta!

Kommentarer
Postat av: DIN Louise

JAG ÄLSKAR DIG JOHANNA! JAG VILL LEVA MED DIG!! ÄLSKA MIG!!!!!!!!

2009-01-29 @ 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0