karma är fortfarande en bitch..

O så var det detta med karma igen.. jag må vissserligen vara skyldig till att ha hånat och gjort narr av flöjt-tanten men måste universum ta allt så seriöst, ha lite jävla humor! Saken är den att jag inom en månad är hemlös och det verkar inte bättre än att jag får svälja stoltheten, köpa mig en flöjt, en fiol, dragspel eller en triangel, ställa mig där på fredsbron, hålla tantens kalla och rynkiga hand, ta ett djupt andetag och hoppa...

Nu ska jag och Sussie pyssla, i morgon får jag "lön", i går åt jag bröd, om två dagar ska jag jobba..på torsdag åker jag till karlskoga = inget jobb, inga bekymmer, bara lööööööv - a lot of löööööve - because Im worth it...


Kommentarer
Postat av: Your stalker

Jag lovar att komma varje dag och ge dig en slant när du sitter och spelar inne i stan...

2009-01-27 @ 10:34:42
Postat av: sis

buhuuuu, jag skrattar ihjäl mig... hamnar du på bron lovar jag att starta en egen blogg som endast är till för att håna dig.

2009-01-27 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0