Fuck realisation

Jag är trött på rean, trött på att trängas med 15 åriga tjejer och mammor med barnvagnar som ivrigt och nästan aggresivt försöker hitta något "nytt och fräsch" att ta på sig, jag är trött på lila, blått och svart  jag är trött på att se samma kläder jag sett under hela förra året, trött på att hitta ett plagg som verkar intressant för att upptäcka ett hål, trasig dragkedja eller fläck, tro fan att det är 75% billigare. Affären STUK har i allafall stake nog att skriva på plaggets prislapp vad som är defekt med plagget..Ge mig färg, kjolar och klänningar!
       Annars så hejar jag på Barack Obama idag och hyllar hans mod...Ikväll hoppas jag på en riktig girl-fight i Debatt med Janne!


PS: Hittade en hel klänning för 70 pix (75% rabatt) och ett par till synes hela skor för 300 pix (50%) på rean häromdagen men det var ett undantag som man bara kommer undan med en vecka innan lön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0