jet-leg

Dåligt med bloggande nu..jag vet..
Det är många bloggare som ber om ursäkt när de har "missunnat sin kära läsare". Det gör inte jag, jag är coolare än så, om inte, så är ni kära läsare coolare än att ni sitter och drar handflatorna mot kinderna och kallsvettas i väntan på ännu ett hysteriskt inlägg från Fröken J och donna E. Eller hur?!
Saken är i allafall att jag är i Karlskoga, Värmland och vansinnigt jet-legad efter en lång biltur från soliga västkusten till mitt i landet staden Karlskoga. Här har vi grillat för fullt, både hos mor och med Robin S och Sanna. Det har promenerats runt nobelspåret, det har fikats och spelats buzz med efterlängtade Johan, det har hunnits dricka öl, spelat kubb och TP hos Emelie (givetvis en donna) och Göran (inte så mycket donna). I veckan ser vi fram emot att jobba och fylla år, vi ser mindre fram emot begravningen på fredag.

Peace out // Johanna

Se så brun jag var kvällen jag, Mad och Sara möblerade om hos Johan, utan hans vetskap.

Kommentarer
Postat av: Robin

Lär dig länka.

2009-04-13 @ 18:20:58
URL: http://karlskogasfinest.blogg.se/
Postat av: johanna

robin: ääh. orka, nu har du länkat själv o dessutom finns det en länk häääääär ------) ,nånstans

2009-04-14 @ 09:09:47
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-14 @ 09:12:30
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0