inbjudan...till mitt skrev..

Idag fick jag en födelsedagspresent i förtid, av självaste Västra Götalandsregionen. Så är såg den presenten ut


Hur kan man använda ordet "inbjudan"? Du är inbjuden till att komma hit, sätta dig i våran kalla stol, sära på dina ben, sätta upp benen i en kall ställning så du ligger i en motbjudande ställning inför en totallt främmande människa, för att sedan få iskalla instrument som sticks och bits i din mus, kissemurra, snippa (vilket ord du nu föredrar). Sen ska du få vänta i flera veckor på att få besked om du kommer få behålla din livmoder eller inte. Detta ska du dessutom betala 100 kronor för?!!?

// Johanna, tänker inte fylla 23 år om det ska vara på detta viset..

Kommentarer
Postat av: Dewris

It suuucks!

Jag fick dock betala 80 spänn FAST jag har frikort. Kärringen sa "Du har ju själv valt att komma hit" själv fattade jag det som att "Om du INTE kommer så kommer din livmoder avlida" ihk!

2009-04-02 @ 19:59:25
URL: http://dewris.blogg.se/
Postat av: Anonym

det heter blomma.

2009-04-03 @ 21:46:44
Postat av: johanna

anonym: Jag föredrar fjäril, eller fitta..

2009-04-04 @ 10:04:07
Postat av: Anonym

Nej det är en vacker blomma som behöver vattnas ibland.

2009-04-05 @ 20:39:52
Postat av: sussi

Men vad skoj hörru been there than that

2009-04-07 @ 02:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0