Bagels och bebisar


Igår åt jag bagels för första gången. Det var också första gången jag fick sås på maten utan att jag gnällde som ett barn. Jag tycker verkligen att såser o dressing är nåt av det äckligast som finns, speciellt vita såser, usch.
hur som helst så frågade jag Björn hur man äter en bagel som en dam, alltså utan att kladda och spilla. Hans svar blev
- Du är väl ingen dam?! 
Tackar och bockar för den.


Nyblivna pappan Björn


Krabban som sov hos mig en timme..Hon botade knappast min bebissjuka

// Johanna - nu ska det tvättas..


Kommentarer
Postat av: bella

Såås som e så gött! :)

2009-05-02 @ 15:45:38
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: johanna

Bella: Jag får väl erkänna att, eftersom i princip alla tycker det, så är det jag som är dum i huvudet

2009-05-02 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0