April april, idiot!

Jag sa det redan igår, redan för flera år fakiskt, aprilskämt är det töntigaste, mest fantasilösa, torraste och det mest irriterande som finns. BARN får gärna hålla på bäst de vill, de fattar ju inte bättre iallalfall men vuxna människor?! Jag har inte blivit lurad idag, inte nån gång vad jag minns så det är inte bitterhet det handlar om. Jag bara tycker att det är så jävla töntigt.
Flera på mitt jobb har förslagit att jag ska säga till Christoffer att jag är gravid, att jag allvarligt ska skicka ett mail till en person som lever ljuva livet i Vietnam..Hur kul är det? För det första skulle han aldrig gå på det, för det andra så är det INTE ROLIGT!! Jag kan fortsätta hela kvällen med att skriva om hur illa jag tycker om apilskämt men nu ska jag gå och hoppa bungy jump...NOOOT! Var det kul? Nej JUST DE!!
Det värsta är att ingen tar någonting man säger på allvar!
En sak som är bra med 1 april är att det är är lätt att räkna till hur många dagar det är kvar till min födelsedag 15 dagar. Men i år bryr vi oss inte så mycket om den dagen för om 17 dagar är det begravning.

Johanna - smartare än 1 april.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Det är helt sjukt men jag tror faktiskt att jag såg det här avsnittet, jag kommer igåg just lite av den biten från när jag var runt 4-5 år...



//Pontus

2009-04-10 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0