90 tals nostalgi

Det är helt sjukt vad man kommer ihåg...titta på detta och jag lovar att ni minns precis vad ni gjorde precis innan och efter detta, iallafall om ni är födda innan år 90. 
Jag minns att jag var hemma hos min fortfarande goda vän Jennifer, eller Jejja som vi sa på den tiden. Min far ringde precis innan programmet skulle börja och sa att jag var tvungen att komma hem och äta. Jag vågade väl inget annat och tänkte att om jag går väldigt väldigt fort hem så hinner jag se nästan hela avsnittet. Efter ca 50 m (jag vet exakt vart jag stod) möter jag Jennifers mamma Kattis och hennes sambo Örjan, de var ute och åkte med deras vita volvo (han var häftig med långt hår och en tatuerad papegoja på armen). Kattis blev vild och galen när hon såg att jag var på väg hem, ringde min far och sa att jag naturligtvis inte skulle missa det sista avsnittet av "TREE KRONÖÖR!" Så jag gick tillbaka, satte mig i deras soffa och blev serverad korv och mos. En underbar kväll som vanligt hos familjen Glavå. 

// Johanna, nu blev jag sugen på mos!



 

Kommentarer
Postat av: dewris

Klart man inte kan missa Tre Kronor!

Körv med mos.. Alltid körv hos Familjen Glavå <3

2009-04-06 @ 18:31:20
URL: http://dewris.blogg.se/
Postat av: johanna

Dewris: Inte vilken mos som helst utan igelkottsmos..

2009-04-08 @ 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0