Bloody motherfucking asshole..!

Såg Idol och som alla andra måste man ju tycka nåt om den nya idol-juryn, eller så ger jag fan i att tycka nåt och frågar istället - Har någon av dem gjort något av värde sedan 1999?? (presentationen av dem var mer pinsam än Swartlings ständiga - jag upptäckte Robyn)

Igår var jag hos örondoktorn för att kolla varför mina öron knastrar sedan 3 år tillbaka. De hade luft i mina öron, de kollade min näsa, min hals och gjorde hörseltest. Jag har tydligen nedsatt hörsel på höger öra annars är allt normalt. Dr Aygun hade ingen direkt förklaring till varför mina öron är som de är, men hon hade en teori om att det beror på att jag i gick ner i vikt under den tidsperioden det började fucka upp sig..Jag kan verkligen inte förstå hur viktnedgång skulle påverka mina öron men If she say so, its gotta be so..ska i allafall använda nässpray i tio dagar o se om det blir bättre och så ska jag få en remiss till ett audiogram (?)



DAGENS KONSTIGASTE TANKE SOM JAG TYVÄRR RÅKADE TÄNKA HÖGT:
"Om jag vore man skulle jag ha skepparkrans.."


DAGENS PAIN IN THE ASS:
C som tjatar om ett iq test han vill att jag ska göra. Sanningen är den att jag är totalt värdelös på såna test, ge mig hellre 30 min på att skriva en uppsats om kärnfysik, det är ju faktiskt nåt jag skulle klara..typ..

VECKANS MEST JOBBIGA:
Att D på jobbet tycker det är kul att sätta sig nära mig..jättejättenära..jag berättade för honom om min zon på minst 30 cm som inte vem som helst får ta sig in i..D tycker det är jättekul, skrattat bäst som skrattar sist säger jag...jag tänker inte borsta tänderna eller duscha innan måndag, får se hur kul han tycker det är att sitta nära mig då!

VECKANS LÅT JAG YLAT MEST TILL I TRON ATT JAG FAKTISKT KAN SJUNGA (TILLS DATORN LAGGAR OCH MUSIKEN FÖRSVINNER OCH JAG HÖR MIG SJÄLV A CAPPELA):
Martha Wainwright - Bloody motherfucking ashole

http://www.youtube.com/watch?v=pX-bIr8dr6U



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0