Smyg för fan inte på mig bakifrån..

Igår blev jag bjuden på Liseberg...väldigt kul..tyvärr var det inte förberett så jag var klädd i klänning vilket blev väldigt kallt men det var det värt..fick min efterlängtade våffla med hallonsylt och grädde..
Dum som jag så åkte jag höjdskräcken, jag ångrar mig alltid när jag sätter i den..på riktigt..så jag blir gråtfärdig..det är inte ens så att jag njuter att kicken man får efteråt..den är bara hemsk!
Sen ett par bärs på andra lång. Jag har inte varit där på länge och jag kom på att jag saknar söndagarna där med A, det var på den tiden jag alltid var bakfull på söndagar, och måndagar, och tisdagar, och onsdagar... o så vidare.
En gång var vi där innan det ens öppnat, vi satt utanför och löste söndagskrysset och hängde på dörren tills det öppnade, magiskt men tragiskt tror jag det var Håkan sjöng..var det i samma låt som han sjunger om andra långgatan flickorna?
Måste uppdatera mig på Håkan!

Hemvägen var creepy, ringde ett samtal i hopp att få "sällskap" men icke (sa Dag). Istället fick jag gå ensam och en kille kommer fram och frågar lite sliskigt - how u doing..?
- fine svarar jag och sätter i mig hörlurar och han fattar piken..
två minuter senare känner jag en arm om mina axlar och jag blev livrädd och tar bort den fort, jag hann tänka att det kanske var dumt gjort men killen frågade varför en så liten o söt tjej gick ensam och jag mumlade fram nåt om att min pojkvän väntade på mig..
Jag blev så jävla förbannad när jag tänkte på det imorse..ok att fråga hur jag mår men ta för fan inte i mig o smyg för fan inte på mig bakifrån..
killen vände sig om och gick..

sen kom nästa pärs..jag blev brutalt kissnödig, så där kissnödig man bara blir av att dricka öl, ingen sån där smygande kissnödighet utan en sån som kommer fort som fan så det var bara att skutta fram till närmsta buske o sätta sig och eftersom jag var lite uppskrämd kunde jag inte tänka på nåt annat än att snart är det kört..men bra gick det och jag somnade tryggt i min säng till ljudet av filmen "Orange County"


DAGENS LÅT JAG TROR ATT JAG KAN SJUNGA TILL TILLS DATORN....

http://www.youtube.com/watch?v=BytyXtiyeDU


DAGENS NOSTALGITRIPP
http://www.youtube.com/watch?v=NOQVH4vwIUU&feature=related



IDAG BOJKOTTADE JAG ICA OCH KÖPTE FINA FRUKTEN PÅ TURKBUTIKEN (får man säga så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0