arslen och tuttar!

Idag efter jobbet gick jag, M och E till Valhallabadet och simmnade..som vanligt tappade jag räkningen efter drygt 300 m så jag struntade i att räkna och nöjer mig istället med att jag simmnade i 50 min.
En tanke som slog mig nu är vad absurt det är med nakenhet egentligen..där står jag i duschen, naken, med två arbetskamrater och pratar om ditten och datten, naken! M känner jag iofs sen 100 år men E har jag bara jobbat med.är det bara jag som tycker det är lite..absurt?
Det är som på jobbet när jag går hem till en vårdtagare som behöver hjälp i duschen - Hej det är Johanna från hemtjänsten, vad god klä av dig naken..
Förresten, är det bara jag som tittar på andras tjejers nakna kroppar i badhus, inte i nåt sexuellt syfte utan i min nyfikenhetssyfte, det är spännande att så att alla ser så galet olika ut..klyshigt värre men det finns jättestora rumpor, o så finns det rumpor som är små, (som min) o så finns det gropiga rumpor (som inte min), platta rumpor, hängiga rumpor , söta rumpor, fula rumpor.. (har jag sagt att jag är väldig rumpfixerad nu för tiden?)
Bröstfixerad har jag med blivit, har sedan ett år kommit på hur jävla snyggt det är med silikonbröst...tyck vad ni vill men skulle gärna ha det om det inte kostade alldeles för mycket, innebar blod, smärta och säkert ett gäng sprutor.




Bilden är från rutmfl.se
De trosorna ska vara sköna har A sagt..själv gillar jag inte trosor med slogans men de är billiga iallafall..gillar man string så har de 3 par för 29 spänn just nu..tycker personligen att det känns väldigt ute men vad vet jag..fråga Farhman istället om ni skulle bry er..

Dags för ett bad nu, det är så sjukt kallt i lägenheten..om jag vågar bada iofs..sist när A badade fuckade hela avloppet upp sig...

Kommentarer
Postat av: tilda

hah! påminn mej om att aldrig duscha med dej!

2008-09-27 @ 08:49:38
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0