För varje hjärtslag...(tillägnat Anna S)

Ledig idag, första dagen på 7 dagar så jag förtjänar det big time! Det finns iofs de på jobbet som jobbar 12 dagar i sträck så jag kanske inte ska klaga..

Det bästa med att jobba så många dagar för att sen vara ledig är att dra på sig rena kläder, göra sig fin i håret, ha i massa spray och skit i som jag inte kan ha på jobbet..sminka sig ordentligen, smörja in sig och ha på sig parfym... och bara känna sig jävligt snygg!
såna dagar botar min dysmorfofobi
 
DAGENS LÅT SOM JAG TROR ATT JAG KAN SJUNGA TILL TILLS DATORN LAGGAR OCH JAG HÖR MIG SJÄLV A CAPPELA

http://www.youtube.com/watch?v=Vv9lhKZEfg4



Kommentarer
Postat av: Anna S aka Yrla 2

men åhhhhh fy fan vad du är bäst! och herre min ge vad jag saknar dig!!! yrla virvla virvelhjärta, nu är det verkligen inte roligt längre...... dags att köpa biljett ner nu kanske istället för att gnälla och ha ani difranco you hade time på repeat. KORS I TAKET



du går inte ensam genom dunkla rum /lasse



ps. http://www.youtube.com/watch?v=4zPIMHcWtuU jag tänker på dig när jag hör den hihi, tokit!

2008-09-13 @ 07:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0