120131

Arbetsbefriad kallas det visst, en syssla jag är lagomt obekant med. tristessen står mig som man brukar säga, upp i halsen. Idag kan ha varit den minst oproduktiva dagen jag kan minnas på väldigt länge, då utan att vara sjuk eller bakfull. kvällsmat med caroline räddade dagen och ett samtal som gav mig en arbetsintervju morgon.
lyckligtvis varar inte arbetsbefrielsen speciellt länge för i morgon är det dags att möta gamla bekanta på ett nygammalt jobb.
för övrigt försöker jag vänja mig vid tanken på att leva mer trångbott än vanligt och att två favoriter befinner sig i en annat landnummer. vi får hoppas att 0033 och 0066 är snälla mot dem. lyckligtvis kommer 08  på lördag och skålar med mig, jag hoppas då på arbetsbefrielse.
Förresten, vad vet vi om att ta bort tatuering med laser? hit me!
























ännu en tanke.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0