frukostproblem.

det där med att säga att man börjat träna,igen. väcker starka känslor hos många och de flesta delar gärna med av sin kunskap fast man faktiskt inte har bett om den. detta gör allt så mycket mer komplicerat. jag har aldrig funderat så mycket över det där med ätning som jag gör just nu. jag är typ rädd för att äta frukost!
orsaken...vissa säger att det är helt galetcrazymotherfucker att äta innan man ska träna medan vissa säger att det är insaneinthebrain att inte göra det. och nu sitter jag och stirrar på brödet och yogurten (som säkert  är helt bananas att äta överhuvudtaget) och funderar på hur jag ska lägga upp det här.
planen blir nog så här: äta frukost som jag tycker om, en vit smörgås med fet ost, en hård smörgås med fet korv och lite fet sockrad fruktyogurt. bli mätt. ordna pass hos polisen.träna.äta sen lunch, tacorester från igår.
 
förresten så har jag drömt hela natten om att jag rört och tittar på smågodis, upphällt i en dillchipsskål. inte ens i drömmen fick jag äta. den första jag tänkte när skate/surf/snowboardgalningen kom hem tidigt i morse efter nattjobb och la armen om mig var "mjölkchoklad är väl inte så farligt".
 
Ikväll äter jag godis.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag å Gustav åt godis igårkväll!!! Måste ju kolhydratladda inför surfresan också! Det är sjukt viktigt :)

2012-08-31 @ 10:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0