crash boom burn!

så där ja! tränad igen. det gick ju bra idag med om man inte räknar med det där lilla missödet att sms:s samtidigt som jag sprang på löpbandet. utan att avslöja för mycket kan jag säga att jag hamnade lite längre bak på bandet än vad jag tänkt.
det gick mindre bra att ta passfoto. herregud som jag stod framför spegeln och fixade håret innan jag åkte iväg, allt detta plattande, fönande, sprayande och posande framför spegeln hemma bara för att åka till polisen och stirra in i en blå ring utan någon som helst aning om att håret hade flyttats från ett härligt, naturligt och nära perfekt svall till vad som mer kan beskrivas som wet cat looken, på ena sidan. på andra sidan hade håret trasslat in sig i sig själv och blev en mer virvelvind look a´la carola sjunger främlig i melodifestivalen.
signaturen skrev jag på ett bord som stod i knähöjd och därför förvandlades min långt ifrån tidigare perfekta signatur till en mer sned krusidull som en 3 åring skrattat åt.
passtanten frågade om jag var nöjd när jag såg i en onödigt förstorad bild av hur mitt pass kommer se ut.
- NÖJD?! JAG ÄR FÖR I HELVETE INTE NÖJD SER DU VÄL!? ÄR EN SPEGEL FÖR MYCKET BEGÄRT KANSKE?! skrek jag inte till tanten bakom glasrutan. jag var lite rädd att hon var beväpnat och skulle tvinga in mig i någon slags fyllecell så jag gjorde som en sann fegis som inte vill vara till besvär skulle gjort..
- mmm jag är nöjd. betalade artigt 350 spänn för eländet och gick därifrån.
 
Ikväll eller i morgon ska jag dela med mig av vad jag tycker är det mest provocerande med träningsfolk. så länge kan ni ju titta på det här...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0