Written in stone?

Klart jag tycker synd om m!in syster..det är HEMSKT att sakna någon! Tro mig, ja vet. Mina kära vänner Maja och Louise vet! Deras pojkvänner BOR på andra sidan jorden, de BOR där..där kan vi snacka längtan! De 25 milen jag hade till min pojkvän innan vi flyttade ihop känns väldigt puttiga helt plötsligt.

Det är dåligt med bilder på bloggen, jag är alldeles för lat men idag, senare i eftermiddag så LOVAR jag en bild på det som väckte mig i morse, som dessutom fick mig att fundera på resten av mitt liv. Ingen dålig väckning de inte!


Tjing

Kommentarer
Postat av: Louise

Och vi ska inte ens prata om hur mycket jag saknar dig!!!! :*

2010-03-16 @ 17:26:21
URL: http://lottielicious.blogg.se/
Postat av: johanna

nämen söta!

Jag tänkte fylla år i april o bästa stället att göra det på är väl ändå i göteborg så watch out!

2010-03-17 @ 12:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0