hybris...

Herregud vad många födelsedagar det är här i dagarna. Snacka om midsommar-kåta föräldrar!
Mitt i allt glömde jag bort min bästaste födelsedag, IGEN! Förlåååååt. En present som plåster på såren kommer på posten...
På tal om det så är det inte speciellt lite långt kvar till min egen födelsedag. tjugofyra år, smaka på det, tjugooofyyyraa. Jag tror det känns bra, än så länge. Får se hur det känns framöver.
Det brukar vara lite tjat om vad man önskar sig och det kommer man ju på ibland, men man glömmer det lika fort så tanken är att så fort jag kommer på något så printar jag ner det här, skitsmidigt för er att bara gå in här och välja o vraka bland alla förslag...

Numero ett: En betald helg i stockholm, med boende och en biljett till lady gaga konsert! Gärna som vip, den biljetten kostar bara runt 4 papp..som hittat!
Hmm..jag kanske skulle låna pengar på IKEA, har hört att om man lånar 500 kronor så får man 100 kr extra..hur bra som helst! bättre än sms-lån till och med...Det kör vi på!















































GAGA + ME FOREVER







Kommentarer
Postat av: Din kära Louise

Men kära vän, jag har inte fyllt år ännu, fyller år den 24 mars =)

2010-03-11 @ 17:40:27
URL: http://lottielicious.blogg.se/
Postat av: johanna

Louise...jag ska tänka på dig då när jag befinner mig i 30 graders värme, dykandes efter en havssköldpadda eller clownfisk i indiska oceanen.. =)

2010-03-11 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0