hard cold bitch

jag hade verkligen verkligen tänkt att lägga in bilden på det som väckte mig igår (och i morse) men sladden är borta, det bästa är att jag inte ens har använt den än.
Christoffer har lagt den någonstans och jag minns inte vart..


Jag längtar så otroligt mycket efter hinken med godiset som jag ska beställa från tax-freen. Vet ni vad? jag längtar minst lika mycket efter den som efter själva resan...

Jag hade en intressant diskussion med tilda i morse om det är så att vi med åldern känner ett stort behov av att pinka revir..mot andra tjejer alltså..Vi har båda fått killen vi ville ha, och på vägen blev två andra tjejer dumpade och sårade. Känner vi medömkan? inte direkt..vi känner snarare vinst! är det så jäkla fel? sin kille ska väl kännas som en stor fet jävla medalj som man vill ha hängades på bröstet...eller ska man ha dåligt samvete för att man ler inombords så fort man ser den tjejen som fick hjärtat krossat?
det hänger säkert ihop med den där biologiska klockhelvetet som förföljer mig..mer om det en annan dag..

NU - drömmen om Italien, sen Greys..

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0