DONNAPANELEN - SKEPP O HOJ!


Okej mina vänner. Hoppas någon av er har lösningen på följande mysterie..

Jag har ju delad vårdnat om voffsen Diva Lotta Nilsson..
Hon och jag har gått många turer i skogen..
Vi har gjort följande upptäckt (håll i hatten nu):


Det hängde en mystisk piratflagga i ett träd.

Piraterna är tydligen överförtjusta i morötter.


På fem ställen i skogen finns sådana här hemliga markeringar...
Piraterna gillar tydligen denna dryck.. Skål!

Antagligen bor de här..

Så nu undrar ju jag... Vad är det här för hemligt piratsällskap? Vad gör de här? Vart har de gömt alla skatter? Och hur blir jag medlem?
Jag vill också dricka sprit hela dagarn.. Jag vill också bo i en träkoja.. Morötterna kan jag dock skippa..

Ett ytterligare mysterium är ju hur fan det kan finnas mer hundskit än barr i skogen..
SKÄMS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0