DONNAPANELEN SAYS HOHO

Hallå?
Hoho?

Den här bloggen känns lika död som jag ungefär.
Även donnor kan ha det kämpigt.
Eftersom min mamma Susan tycker att jag klagar för lite, så kommer här en lista på anledningar till varför mitt liv är närmare helvetet än himlen.

- folk går ta mig sjutton jämt på fel sida på cykel och gångbanan.
- jag är fysiskt uttmattad även om jag inte rör mig ur fläcken.
- jag vinner aldrig på triss
- jag lever i ständig fattigdom
- jag hatar avsked
- avsked älskar mig
- jag har inte ett badkar
- det är kilovis med snö ute
- guldtackan kan dra dit pepparn växer
- eniro också för den delen

I morgon kommer enventuellt en lista på saker som tar mig lite närmare himlen...
Om inte djävulen ätit upp mig dvs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0