DONNAPANELEN- NÄRA GULDTACKAN!


Jaha, har ni provat skattjakten på eniro.se?

Jag kan säga så här:
Jag förstår helt plöstligt er dunderdorks som sitter dagar i sträck och spelar WOW och käkar popcorn.
Jag förstår er som som sitter där i samma gamla munkis och luktar 10dagarssvett.
Jag förstår er som har försummat er familj och era vänner.
Jag förstår er som hellre trycker /dance på tangentbordet än att lalla runt på stadshotellet.
Jag förstår er som förbrukat ett 100tal datorer inom omloppet på ett par månader.

Jag är nämligen i samma sits. Jag är fast i skiten.. Jag är fast i jakten på denna 0.5 kg guldklimp.

Under de två timmarna jag spelade skattjakten han jag med följande:

- skratta
- gråta
- dunka huvudet i väggen
- slitit av mig håret
- hoppat upp och ner av lycka
- varit vid ett flertal tillfällen äckligt nära att kasta ut datorn
- tröstätit riskakor doppade i fun light
- svurit varenda svordom som finns

Nåja. Jag lever, dock med mindre hårstrån och ett fåtal blåmärken i pannan.

Jag vill också passa på att tacka min lilla lillasyster. Tack för hinken du kommer ta med hem från Thailand. Har fan aldrig längtat efter något så mycket.



OBS! Jag ska självklart inte äta innehållet i denna hink. Jag ska titta på den.. Kanske göra något gulligt armband. Eller tappa upp ett fotbad med dessa härliga karameller.


Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahahha jag döööör av garv!

2010-03-04 @ 22:05:00
Postat av: Louise

Hejja hejja!! Andra delen släpps på söndag!! KOM IHÅG DET!!

2010-03-05 @ 21:03:35
URL: http://lottielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0