DONNAPANELEN IS BACK


.. Efter ett litet helguppehåll säger vi hej igen.

Det är konstigt att den där Donnan virre har tid att lämna små sarkastiska kommentaren i en blogg som hon är delägare i.
Något som är snäppet konstigare är att vi fortfarande väntar på hennes lista om favoritprodukter.
Nåja..

Trevlig vinst för vårt kära man u i helgen..
Rooney börjar fan bli på gränsen till en riktig riktig heting. Han bara spottar in mål.
Härlig var också Chelseas förlust, full med röda kort och en skadad första målvakt. Aaaaaaaaaaa..
Skadeglädje ut i fingertopparna.

Nu ska jag tappa upp ett bad med fun light.. Blandar nog i lite kvarg också...
Mmmm.. Snart kommer ni inte se skymten av mig när jag står bakom en lycktstople.


KOM IGEN NU DAMN IT!
SKRIV EN LITEN KÄRLEKSFULL RAD.
VAD VILL NI HA AV OSS?
vavavavvava?






Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker om att läsa vad ni gör på er vardag eftersom vi bort så långt från varandra...Och sen tycker jag om att se foton...Kram

2010-03-03 @ 08:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0