DONNAPANELEN - HÅLLER LÅDA

Klart vi donnor håller ställningen när kära sis åker till Thailand.
Ha det så jävla kul. Blir ledsen och besviken om jag inte får en present.

Jag är scchliten idag.. Var ju trots allt ute förra helgen.. Det bet ordentligt kan jag säga.. Bör också tilläggas att jag fyller 26 år i juli.

Jag kommer inom några dagar presentera ett mysterium... Ett enormt mysterium..
Det är på gränsen till helt vansinnigt..
Detta mysterium har jag upptäckt på alla mina skogsvandringar med vovven..

Så alla raketforskare där ute.. Håll utkik efter ett inlägg som inkluderar pirater och morötter...
Jag kräver en lösning på detta...
och jag lovar... detta är värre än eniros jävla skattjakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0