DONNAPANELEN - GLORY GLORY MAN UNITED


Fortsätter min glädjefyllda lista.

- Wayne Rooneys födelse
www.topnews.se


- man kan ana asfalt på gatorna.
- jag misstänker att eniros skattjakt är en bluff
- lyxfällan är tillbaka.. Vilket innebär att man kan sitta och gapa i en timme.. krediter och banklån till både det ena och det andra. fejktuttar till exempel.. Toppen.. Bra... supersmart.. Genialiskt.


För övrigt lägger jag in mig på boängen snart. Jag saknar mina flickor... Jag saknar en pojke..
Jag borde ju gråta.. Men istället skrattar jag... hysteriskt.. Jag skrattar tills tårarna sprutar...
Hej nervöst sammanbrott...
Kan ju iofs beror på att jag har roliga flickor omkring mig... och en rolig kurskamrat...
eller så kanske det beror på att jag druckit för lite fun light direkt ut flaskan.


Kommentarer
Postat av: Bragelotte

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-06-28 @ 14:06:02
URL: http://bragelotte.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0