DONNAPANELEN GILLAR MAMMOR!


Den där Susan är en trogen läsare.
Susan är alltså min mamma.
Men hon heter Susan.
Hon kallas för det mesta för mamma.
Men ibland, när jag är aningens irriterad så heter hon Susan.
Sedan hon började med facebook tilltalas hon som Susan aningens oftare.

Men det gör inget. Jag älskar mamma/susan i vått och torrt.

Den där Susan gillar bilder..

Vassego mammsi:



Cola light.. Mmmm.. inte en enda kalori.


Nej, det är inte bajs.. och nej.. jag åt inget av ansiktsmasken. För mycket kalorier.


Dagens tips:

2 delar kvarg
1 del fun light (valfri smak)
1 del krossade riskakor

Blanda allt.. Smeta ut i ansiktet...
Fritt fram att göra dagens lunch av det hela..

OBS! undvik riskakssmulorna om du är livrädd för högt GI. 



Kommentarer
Postat av: Julia..

jag avstår riskakorna men tack för tipset..

äntligen är donnorna på gång..=)

2010-03-03 @ 14:24:44
Postat av: Donnan Emma

julia: tack för att du saknat oss.. Lycka till med din diet. Akta dig gör högt GI nu så ses vi bakom lycktstolparna :)

2010-03-03 @ 19:05:22
Postat av: Mamma

En får tacke för hyllningen? Älskar dig också=)

2010-03-04 @ 08:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0