Özz åsnan Nujen.

  1. SUCK, PUST, STÅNK OCH STÖN...Jag blir så trött, inte arg eller ledsen, jag blir trött! Inte på snön som alla tjatar om. Dagens offer är ingen mindre än Özz Nujen, den där "komikern" ni vet som bara kan skämta om turkar som sätter på åsnor. Hans dåliga humor var ingen nyhet för mig, men att han var ett stolpskott visste jag inte, en marshmallow, ett popcorn, En tratt!
    Hur som helst, nu sitter han i nyhetsmorgon och säger "Hur kul tycker killar att det är att vara ihop med en smal tjej, en vecka ungefär"..Ursäkta?!
     Vad fan var det för jävla kommentar, att han dessutom sitter och säger det till Tilda de Paula som inte direkt har en massa underhudsfett att skryta med. 
    Min kille har stått ut med en smal tjej ett x antar år nu och jag tror inte att jag är den sista smala tjejen på jorden som lyckas haffa en stackats krake som måste stå ut med att inte ha 4 bildäck att lyfta innan de hittar något spännande.
    Jag kan förstå att det inte är kul att vara tillsammans med någon som har ätstörningar eller som är otroligt fixerad vid sin kropp men när blev detta synonymt med att vara smal?
    Häromdagen mötte jag en gammal arbetskamrat på Coop, han tittade i min korg och konstaterade - Jaså, du äter chips fast du är så smal?
    Nej hur kan du tro nåt sånt. Jag spenderar mina dagar med att äta gurka och sitta med måttbandet runt magen och väga mig minst 10 ggr per dag..Min pojkvän får tvångsmata mig för att sen få ta reda på mitt kräk som jag ångestfyllt fyller toaletten med..!
    Suck, inskränka människor! Jag är så trött på att folk tar mig åt sidan och frågar - men lilla johanna, du äter väl?
    Ja jag äter, flera gånger om dagen till och med, det du!

    Ja det kanske är av välmening men vad är det som säger att jag inte får komplex för att jag är smal? Det kan man
    tydligen inte ha, jag har fått höra flera gånger att jag inte är lika fin längre och att jag borde gå upp i vikt. Tack men jag är nöjd så från och med nu så får folk gärna sköta sin egen vikt på vad de anser vara det bästa sättet så sköter jag min, tack och hej!

    Eller förresten... Förra gången jag vägde mig, det var i somras någon gång (har inte ens en våg, den stal syrran) Vägde jag 55, jag tror jag har gått upp ca 2 kilo sen dess men vi utgår från att jag väger 55 kg, jag är 165 cm lång. Detta ger mig BMI: 20.2 vilket är normalvikt.
    Om jag skulle gå upp lite i vikt skulle jag knappast få ångest av det men jag känner inget behov av att jag måste göra det, jag är väldigt nöjd med hur jag ser ut.. Jag hoppas att du som läser också är det för jag lovar, det finns så otroligt mycket roligare saker att göra och tänka på än hur ens kropp ser ut!

    TACK O HEJ!






Kommentarer
Postat av: Louise

Du är fin som du är Johanna, smal eller tjock eller what ever!!!!!!!!!!!! PUSS!

2010-02-21 @ 12:20:11
URL: http://lottielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0